Én tro, én dåb, én nåde – også i Domkirken

Søndag d. 11. marts blev aftalen mellem Den danske folkekirke og Metodistkirken i Danmark markeret ved gudstjeneste i Københavns Domkirke. Hvor det ugen tidligere var biskop Henning Toft Bro, der prædikede i Metodistkirken i Strandby, var det denne gang biskop Christian Alsted, der prædikede i Domkirken. Også i Domkirken blev der fejret nadver.

Folkekirkens Mellemkirkelige Råd samler løbende relevant nyt om relationen og aftalen mellem folkekirken og metodistkirken på denne side.

Herunder kan du få et indtryk af begivenheden, som blev fotograferet af fotografen Rune Hansen.

MU Nytårslejr 22/23

ALT det praktiske:

hvor? SOLBORGEN (Strandgårdsleddet 2, 4560 Vig)

hvornår? 28. december 2022 – 01. januar 2023

pris? 500 kr.

pakkeliste:
varmt tøj til inde og ude, sportstøj, hjemmesko, håndklæde, sengelinned og en den eventyrlige bog – bibelen.

det med småt:
hvis man er medlem af MBUF dækker de dine transportudgifter over 200 kr. Har du spørgsmål til dette så kontakt Agnethe Marqversen ( 60 51 31 12 )

hvis du har problemer mht. betalingen af lejren, er du altid velkommen til at kontakte Jonatan Steinvig ( 21 12 49 56 ) eller din præst – så finder vi ud af det.

Vi glæder os til at se dig, det bliver et kæmpe eventyr!

MS Patrulje Fører Træning 2022

KALDER ALLE SPEJDERE og andet godtfolk!
igen i år vil verdens bedste spejderkursus blive afholdt lige her i Danmark!
Så hvis du har lyst til at komme med på en lejr, hvor du kan lærer helt nye eller gamle færdigheder, lærer om dig selv og dine venner og bare have den fedeste efterårsferie! så er det den her lejr du skal tilmelde dig!
Alle spejdere er velkommen også alle dem der ikke er spejder endnu, men føler de har en spejder inden i! du skal bare være fyldt 12 år!
PS. så vil der være rejsegodtgørelse efter MBUF’s regler.

Praktisk info
Pris: 2500,-